Přebor turista JRD

Na první víkend v listopadu si z nás trenéři chtěli jednou udělat trošku prdel a tak vyhlásili přechod hor, ale až do srazu v Horní Lidči jsme vůbec nevěděli, jaké to budou. Nakonec jedem vlakem až do Žiliny, takže zjištujem, že to bude Malá Fatra, V Žilině nás koučové nechávájí a jedou si busem, my se musíme na cílovou chatu dostat sami. Rozdělili jsme se do skupin a na poslední chvíli kupuji jízdenku pro všechny, až na Nonstopa a Lily, kteří s náma chtěli brutálně vyjebat. Vystupujem ve Strečnu. Tempo diktujou už zmíněné družstvo v čele s Lily, cestou se stavujem na Starý hrad, ukazatel říká ještě 2 hodky na naši Chatu pod Suchým, po 20 minutové zastávce vyrážíme dál, Lily už si na chatě dává čaj s rumem. Pár desítek minut na to dorazím i já. Chata v klidu, spaní pohromadě a pivko je dobré.

Další den už nás čeká pořádná hřebenovka. Na čelo se dostává zase Lily ale slušně jí konkuruje Šmoula. Cíl byla chata na Grúni, ke které vedla cesta přes sjezdovku, která byla solidně promáčená a zeslézt 400 výškových metrů na 1 kilometru byla celkem paráda. Držku dne vyhráváme já a Pan Kubelka. Cena por nejagresivnějšího turistu získává, po velké diskuzi Jury, Šmoula.

Na sobotu si můžem nechat nějáké věci na chatě, nebot tam budeme spát znova a jdem na další obchůzku. Jdeme malebným údolím, kde musíme překonávat řetězy a žebříky, nahoře pěkné výhledy. Po první polovině začínají bolet nohy a na dalším kluzkém svahu sice sejmu Joncka, ale přitom sejmu i sebe a držku dne vyhrávám zase já. Podle plánu koučů to máme zpátky vzít zase tím pekelným svahem jako den předtím, ale nakonec je tu čelenč jak sviňa a šinem si to traverzem a to pěkně prudkým. Šmoula ve finiši ztrácí a ve vzteku hází šutr dolů do svahu, kde prochází Mára a jeho hlovu to míjí jen o pár centimetrů. Další favorit Lily finišuje až za pelotonem.

V nedělu berem věci a scházíme do údolí na bus. Šmoula nasazuje tempo a uniká všem, ale bohužel za sobotní nesportovní chování je diskvalifikována a pro rok 2012 se turista roku nevyhlásí.

Akce se povedla, trenéři měli fakt vynikající nápad. Fotky jsou na fíbíčku